WELCOME TO DA_COMMUNIST BLOG! TANX 4 VIEWING AND PLEASE COME AGAIN... EVERYBODY IS ALLOWED!!!

=Ramadhan + Raye + Room8....=


Raye da mkin dekat da... Tp aku smakin lupe lak yg smakin dekat saat perpisahan antara aku ngn dak2 OUM.. terutamenyer Room8 aku... nthla... knape nth ptg td tetibe aku cm tersentuh atie aku bl tgk ape yg room8 aku tulis kat laci meje die... sedey gak...tp setiap pertemuan ade perpisahan... nk wat cm ne kan..... walaupun ktorng penah bergaduh,penah x bertegur... tapi 2 sume menjadikan hubungan persahabatan kami semakin akrab... mungkin hari nie aku blm b2l2 terase agi... tp satu hari nntie mngkin aku akan terase gak... aku sebenarnye da anggap room8 aku mcm abg aku... cme mngkin aku x penah ade abg... so ssh ar bg aku nk tjkkn kasih sayang sbagai seorang adek kpd seorang abg....


cume aku berharap hubungan yang telah kami bina ini tidak akan terputus....
mmg pepatah ade mengatakan " patah tumbuh hilang berganti "...
tetapi adakah gantinya akan sama atau lebih sempurna dengan sebelumnya...
mngkin ade yang mengatekan besok lupe lupe ar 2...
sbb kite ade kwn bru...
nthla...
pelbagai ayat aku gunekan untuk menyedapkan atie nie...
semoga satu hari nntie kami akan bertemu semula jika dipanjangkan umur...
p/s name room8 aku nie Aleff b. Abd. Ghani....

lastly semoge ianya akan menjadi kenangan yang manis kepada kami terutamenyer aku...
Aleff jika aku ade wat salah dan silap...
aku mintak maaf sempene ngn hari raye yang mulie nie....
dan aku memaafkan semua dose dan halalkan mkn mnm ko....
SEMOGA KO SENTIASE MENDOAKAN DAN MENGINGATI AKU...
di kesempatan ini gak aku nk ucapkan selamat hari raye utk sume memeber aku...
SELAMAT HARI RAYA...
MAAF ZAHIR DAN BATIN.....


1 comments:

H.R PuTeRa YuSoFF said...

selamat hari raya...
aku je dok komen blog ko..
hampeh

Post a Comment