WELCOME TO DA_COMMUNIST BLOG! TANX 4 VIEWING AND PLEASE COME AGAIN... EVERYBODY IS ALLOWED!!!

=C:i:N:t:A=


Hari nie aku nak ceritekan tentang CINTA....
cam korunk sume gak...
aku pon ade kisah percintaan aku sendiri...
cume kalie nie aku nk gtau korunk yang cinta 2 x semestinyer pada 'gf' atau bf' kite jek...
sume org bile kite bicarakan tentang cinta pasti akan menyatakan 'bf' atau 'gf' dieorg...
tp sedarkah kita yang kita nie bnyk lg yang perlu dicintai sebelum pasangan kite...
aku pon penah jd cm 2 gak dulu...
tapi sejarah bnyak mengajar aku ape 2 erti percintaan....
tp aku x nak citerkan tentang sejarah 2....

Hari nie aku cume nk ceritekan tentang cinta aku jek...
sebagai seorang umat Islam walaupun aku nie jenis yang agak muzikal gak...
sebab 2 aku katekan hidup nie umpama muzik.....hehehe
1st sekalie dlm ranking aku...
Allah...dielah Tuhan yang mencipta kiter nie...
kalo x der Allah kite sebagai manusie nie xkenal pon ape 2 cinta...
2nd da tentula PARENTS aku..
"BAHRIN B MD SALLEH & FAUZIAH BT IBRAHIM".
nie bkn hipokrit...
korunk sendiri ley tanyer "SHARK"(awek aku ler...) cm ner aku sayangkan family aku...
aku nie walaupun anak sulung....
tapi aku mmg sayangkan parents aku sesangat...
aku nie bley dikatekan manje gak la...
smpai skang kalo aku lik umah aku ttp baring kat riba mak aku...
bende nie sbb beze aku ngn adek pompuan aku 4 taun jarak umurnyer...
2 yg aku jd manje sgt2 2...
hehehehehehehehe...
3rd plak ADEK aku ar...
"SYARIZ AZIRA BT BAHRIN"
dulu aku cm xbape bek ngn adek aku nie...
tp pas adek aku da blajo kat terengganu nie...
hubungan aku ngn adek aku jd mkin rapat gak....
maklumlah...
aku nie adek beradek 2 org jek....
Yang keempat aku rase korunk sendiri da ley agak sape kan...
hehehehehe...
da tentulah awek aku yang aku sayang sgt2....
"NURSHAKIRAH BT ABD HANIF"
die nie berasal dr N9...
walaupon kiteorng slalu guro kasar...
hehehehehehehe...
tp cinta aku kat die nie mendalam sgt2...
sampai mak aku pon sayangkan die nie....
jelez tol aku.....
jadi setakat nie jela aku nak terangkan tentang percintaan aku nie....
jadi cinta 2 cinta gak...
hidup nie pon mesti diteruskan...
aku pon tetap akan lyn muzik...
hehehehehehehehehe.....
jadi wat semua yang membace 2....
jgn lupe Rock kan diri korunk ngn MUZIK...
CHOW....

3 comments:

aleff said...

amat mendalam mkna cinta yg ko brikan...aku trtarik dgn cinta yg hakiki...sdh smstinya i2lh cinta yg sebenarnya...aku jgk doakn ko bhgia dgn famili ko...aku jgk hrp ko ngan shak dijodohkan hingga akhir hayat...

myzy said...

ade gak org cakap cinta ni mcm mkn sambal belacan, walaupun pedas, tapi mkn gak...he..he..

Da_Communist said...

hehehehehehe...b2l 2 ..smbl belacan nie walaupn kadg2 2 terlampau pds...
tp org ttp ske mkn gak....
kenape cm 2...
same2 kite pkirkan...
hehehehehehehe...
tanx gak wat alep kerane doakan jdh aku....
amin....

Post a Comment